NAGRAĐIVANI FILM “MINARI” U DOMAĆIM BIOSKOPIMA OD 20. MAJA

Nakon uspešne premijere na FEST-u, korejski film "MINARI" prikazivaće se i za širu bioskopsku publiku

D.
Kontaktirajte nas na redakcija@musicpocket.org

podeli

popularno

Prepoznat od strane brojnih filmskih festivala, ostvarenje koje je osvojilo nagradu Oskar i BAFTA priznanje u kategoriji za najbolju sporednu žensku ulogu, kao i nagradu Zlatni globus za najbolji film van engleskog govornog područja, premijerno je prikazan na tekućem prestoničkom FEST-u, a narednog četvrtka, 20. maja naći će se na velikom platnu bioskopa širom Srbije.

Minari je omaž svim emigrantima.Osamdesetih godina, sedmogodišnji Korejac, dečak Dejvid suočava se sa novim okruženjem i drugačijim načinom života u trenucima kada njegov otac preseli porodicu u ruralni deo Amerike. Majka dečaka užasnuta je što porodica živi u sred nenaseljenog mesta, u kamp kućici, dok se nestašni dečak Dejvid i njegova sestra dosađuju.

Inspirisan sopstvenim odgojem scenarista i reditelj filma Li Ajzak Čung (Lee Isaac Chung) snimio je delikatnu priču o velikoj želji za ostvarenjem američkog sna, o Korejskoj porodici koja se seli u Arkansas gde osniva farmu. Pored izazova koje im donosi novo životno okruženje, oni shvataju neprocenjivu vrednost porodice i šta je to što zasita čini dom. Film “MINARI” izazvao je veliku pažnju prošle godine kada je prikazan na Sandens festivalu na kom je osvojio i Nagradu žirija i Nagradu publike. Nakon toga nominovan je za šest Oskara, a glumica Ju Jung Jun ovenčana je nagradom za najbolju žensku ulogu.

IzvorPress
FotoPromo