Od 20. januara film će prikazivati u beogradskim bioskopima Cineplexx, Art bioskop Kolarac i UK Parobrod

D.
D.
Kontaktirajte nas na redakcija@musicpocket.org

podeli

popularno

Beograd, 18. januar – Nagrađivani dokumentarni film reditelja Filipa Čolovića „Potreba za mržnjom“ prikazivaće se u bioskopima Cineplexx u Beogradu, Art bioskop Kolarac i UK Parobrod od 20. januara.

Čolović je izgubio svog brata Fedora Frimermana 2013. godine kojeg je obezbeđenje beogradskog splava Sound tuklo do smrti naočigled posetilaca, jer je pokušao da odbrani druga. Tragično ubistvo ovog tridesetogodišnjeg mladića potreslo je čitavu našu zemlju.  Film kroz intimnu ispovest reditelja istražuje korene bezrazložnog nasilja i mržnje u našem društvu.

Filip Čolović snimao je ovaj film više od četiri godine: Potreba za mržnjom’ je bez sumnje najvažniji film u mom životu. Nakon knjige ’Zima bez brata’, koja je bila neka vrsta terapije, način da se izborim sa gubitkom, morao sam da pokažem kako slučaj mog brata nažalost nije incident, jer živimo okruženi nasiljem, a sudski epilog u većini tih slučajeva izostaje. Nisam hrabar zato što sam snimio ovaj film: nisam imao drugog izbora. Veliku zahvalnost dugujem ekipi koja mi je pomogla da ovaj dokumentarni film  nastane i sagovornicima koji su smogli snage da podele svoje teške, intimne priče sa mnom, a sada i publikom.“

Film „Potreba za mržnjom“ je premijerno prikazan u takmičarskom programu Međunarodnog festivala dokumentarnog filma Beldocs, a zatim na 68. Martovskom festivalu, na kojem je proglašen najboljim dugometražnim dokumentarnim filmom (u kategoriji preko 50 minuta). Prikazivanjem u takmičarskom programu 27. Sarajevo Film Festivala doživeo je regionalnu premijeru. Dok je u Podgorici na 12. Međunarodnom festivalu dokumentarnog filma UnderhillFest dobio specijalno priznanje žirija.

Muziku za film radio je Srđan Marković, montažer je Bojan FIlipović, a direktor fotografije Gojko Despotović, dok scenario i režiju potpisuje Filip Čolović. Film je podržan od strane Filmskog centra Srbije, distributer filma je FAME Solutions.

Trejler filma „Potreba za mržnjom“ možete pogledati putem linka:

IzvorPress
FotoPromo